B2B CRM - Spedíció
Generált ajánlatokkal időt tudunk spórolni az irodában, de komplett helpdesk modulunkkal a terminál minden problémáját is segíthetünk megoldani.
Ajánlat ajánlat hátán
A szállítmányozásban a régi és új ügyfelek folyamatos ajánlatkérésekkel bombázzák a speditőr cégeket. Opteamus CRM rendszerünk nem csak a kiadott ajánlatok nyilvántartásában és követésében, de akár az ajánlatok kigenerálásában is tud segíteni. A légi-, közúti-, vasúti-, tengeri fuvarok ajánlatai egységes megjelenéssel, de egyedi jellemzőket tartalmazva, sablonokkal készülnek el és emailben jutnak el az ügyfelekhez. Az ajánlatok nyelve automatikusan igazodik az ügyfél által preferált nemzeti nyelvhez.
Élet a terminálon
A klasszikus CRM rendszerek jellemzően csak az ajánlatok követésében segítenek, holott a munka sok helyen csak ez után kezdődik! A terminálokon számos műszaki berendezésnek kell precízen működnie, csakúgy kezelni kell a küldeményekkel kapcsolatos problémákat. Opteamus rendszerünk testreszabható HELPDESK modullal is rendelkezik, amely segít a felmerülő problémák nyilvántartásában és gyors elhárításában. A bejelentések azonnali email értesítéseket váltanak ki a megfelelő technikusoknál és adminisztrátoroknál. A hibák elhárítása nyomon követhető és dokumentálttá tehető.
Testreszabva
Az ajánlatok paraméterei, tartalma, kinézete mind-mind testreszabható, csakúgy a helpdesk modul működése. Az Opteamus CRM és HELPDESK rendszer legnagyobb előnye a rugalmassága. Mi igazodunk az ön munkarendjéhez és nem fordítva.
CRM rendszer funkciók
Mi is a CRM jelentése? Kinek és hogyan tud segíteni egy magyar CRM szoftver az üzletkötésben? »
EXTRA funkciók
A magyar Opteamus CRM képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
HELDESK integráció
Magyar CRM rendszerünk (többek között) beépített HELPDESK modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»