Magyar CRM Rendszerek - Opteamus CRM
Az Opteamus kódnevű magyar CRM rendszer tervezését több mint 20 éve kezdtük meg.
Sokéves magyar nagyvállalati tapasztalatunk alapján,
de saját kreatív ötleteinket felhasználva készítettük el a magyar Opteamus CRM rendszert.
CRM szoftverfejlesztés Magyarországon
Szoftvert fejleszteni Magyarországon határozottan kihívás. De ha már erre adtuk a fejünket, igyekeztünk néhány olyan speciális problémát is megoldani, amelyekre a német és amerikai Customer Relationship Management fejlesztő vállalatok nem gondoltak. Ügyfélkapcsolat kezelő Opteamus CRM rendszerünket magyar szoftverfejlesztőként olyanra terveztük, hogy a hazai vállalkozások maximálisan megtalálják a számításukat.
Magyar CRM rendszerek
Az üzleti szoftver fejlesztés nagyon drága mulatság. Éppen ezért a legtöbb magyar szoftver (nem csak a CRM rendszerek) indulásképpen egy konkrét ügyfél megrendelésére készül el. Miután ott bevált, a rendszert fejlesztő cég megpróbálja a szoftvert univerzális köntösbe öltöztetni és kilép vele a piacra - inkább kevesebb, mint több sikerrel.
Az Opteamus CRM rendszert mi kifejezetten terméknek terveztük már a legelső pillanattól fogva. Olyan univerzálisan használható magyar CRM rendszert akartunk készíteni, amivel szinte bármilyen magyar ügyfél növelni tudja az értékesítés hatékonyságát. Ami egyszerű, gyors, könnyen használható, bármely vállalat munkarendjét támogatja. Ha kell felhő alapú, ha kell on-premise helyben telepített, ami bármilyen üzleti, értékesítési folyamatot képes támogatni.
Az a fránya magyar nyelv
Magyar szövegeket kezelni komoly kihívás. Nem csak az ékezetes karakterek, hanem a magyar toldalékolás és ragozás miatt is, amelyek nagyon megnehezítik a keresést. Egy klasszikus CRM rendszer nem fogja megtalálni a "Gáspár Olgával tárgyaltam a Vapianoban" feljegyzésben Gáspár Olga nevét. A magyar Opteamus gyorskeresője ezt azonnal megtalálja, ahogy akár a Gáspár Olgi alakban is felismeri őt.
Mióta az internet betört az életünkbe, és a Google forradalmasította a keresést. Azóta úgy gondoljuk - az értékesítési adatok kezeléséhez nem elég szögletes rublikákban és merev rendszerekben gondolkodni. Opteamus CRM rendszerünk ezért a szokásos CRM funkciókon túl számos extra funkcióval rendelkezik. Megoldásaink a magyar kreativitást dícsérik, és ezekbe ügyfelek a legelső bemutatón bele szoktak szeretni.
A hatékony CRM kulcsa a rugalmasság
Magyar viszonyok között jellemző, hogy a cégek változatos egyedi megoldásokkal próbálják az üzletmenet, az értékesítési folyamatok hatékonyságát növelni. Az Opteamus CRM rendszer tervezésénél ezt maximálisan figyelembe vettük, és annyira rugalmas, testreszabható CRM rendszer készítettünk, amennyire az lehetséges volt. Minden felirat, minden szöveg, minden státuszérték, minden adatlap, minden értékesítési kategória, minden biztonsági szabály megváltoztatható - és a felsorolás messze nem teljes.
Egy CRM rendszer akkor segíti hatékonyan a vállalkozás működését, ha támogatja a meglévő folyamatokat és funkciókat, ha a tud hozzájuk alkalmazkodni. Ha a vállalkozás kényszerül követni egy merev szoftver képernyőit és funkcióit, abból nem lesz sikeres CRM bevezetés.
Magyar fejlesztő cég
Cégünk az Alpha Consulting 1996-ban alakult, 100% magyar tulajdonban van. Ipari szintű adatbáziskezelésre specializálódtunk. Alakulásunk óta számos nagyvállalati projektben részt vettünk. Ezek tapasztalatait mind figyelembe vettük az Opteamus magyar CRM rendszer fejlesztésénél.
Olyan magyar CRM rendszert terveztünk, ahol:
- A legtöbb változtatás kódolás nélkül, pusztán beállításokkal vezérelhető.
- Ami nem csak magyarul tud, de többnyelvű felületet kínál.
- Ahol az adatstruktúrák és a jogosultsági rendszer is szabadon konfigurálható.
- A verzióváltás nem napokig tartó manuális munka, hanem egyperces automatikus folyamat.
- Ahol a feladatok nyomon követhetőek, mindenki automatikusan értesítést kap róluk.
- Ami bármely ügyfél esetén, bármilyen üzleti értékesítési módszertant képes támogatni.
A rendszerbe több olyan egyedi funkciót is terveztünk, ami nem hogy magyar CRM, de hasonló amerikai CRM rendszer sem kínál...
Magyar support és támogatás
Telefonos terméktámogatás
Ipari szintű magyar CRM rendszert készítettünk, amelyhez saját magunk adunk terméktámogatást, nyilván magyarul, nyilván gyorsan, akár helyszíni konzultáció keretében. Nálunk az ügyfelek rövid idő alatt, könnyedén kapnak segítségét, akár telefonon is. Értelemszerűen ez óriási előnyünk a külföldi CRM rendszerekkel szemben.
Rendszer módosítás, továbbfejlesztés
További előnyünk a klasszikus crm megoldásokkal szemben a rugalmasságunk. A legtöbb rendszer mindösze csekély mértékben módosítható. Az Opteamus magyar CRM rendszert egyedi igények alapján is testre tudjuk szabni, akár egészen új értékesítési funkciók kifejlesztésével is. Nagyvállalati szintű megoldást szállítunk, de egy kis magyar cég rugalmasságával.
CRM rendszer funkciók
Mi is a CRM jelentése? Kinek és hogyan tud segíteni egy magyar CRM szoftver az üzletkötésben? »
EXTRA funkciók
A magyar Opteamus CRM képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új értékeítési rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden értékesítési adatot? Semmi akadálya! »
HELDESK integráció
Magyar CRM rendszerünk (többek között) beépített HELPDESK modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»