B2B CRM - Termék disztribúció
Képviselői rendszeresen látogatják az ügyfeleket, egységeket? Jól jöhet a túraterv, polctükör, és online megrendelés!
Látogatások
A klasszikus CRM rendszerek jellemzően új ügyfelek megszerzését, új ajánlatok követését támogatják. A B2B világban viszont gyakran ugyanolyan fontos a létező ügyfelek és egységek folyamatos látogatása. Opteamus CRM rendszerünk maximálisan fel van erre is készülve. Automatikusan nyilvántartjuk, melyik ügyfelet milyen gyakran kellene látogatni, és ehhez képest mi a valós helyzet. Azonnal látszódik, hol van elmaradás, sőt, proaktív módon azt is mutatjuk, kinek mi a feladata a közeljövőben, hogy ne is beszélhessünk elmaradásról.
Túratervek
Ha szükséges, tervezetté és láthatóvá tehetjük a képviselők munkáját a túratervek segítségével. A megtörtént látogatások mellett a tervezett látogatások is megjelenhetnek a CRM rendszer adatbázisában. A vezetők és az értékesítők a képernyőkön és a naptárukban is láthatják a közeljövő akcióit.
Polctükör, disztribúció
A látogatásról van ahol elgendő egy rövid szöveges feljegyzés, máshol konkrét polctükör is rögzíthető. Ha pontosan feljegyezzük, mikor, mely egységekben, milyen termékeink voltak a helyükön, Opteamus CRM rendszerünk gombnyomásra ki tudja mutatni a disztribúciós statisztikákat, akár saját magunknak, akár anyacégünknek.
Testreszabva
Jól tudjuk, nincs két cég, ami egyformán működne. A fenti képességeket minden esetben testreszabjuk. Legyen szó akár építőanyagokról, szeszes italokról. Az Opteamus CRM rendszer igazodik az ön munkarendjéhez, és nem fordítva. Ha kell, a látogatásoknak akár a GPS koordinátáit is feljegyezzük, ha nem kell, egyáltalán nem is kezelünk látogatásokat. Minden űrlapot, minden képernyőt, minden elnevezést az Ön üzletmenetéhez igazítunk - ráadásul nagyon gyorsan.
CRM rendszer funkciók
Mi is a CRM jelentése? Kinek és hogyan tud segíteni egy magyar CRM szoftver az üzletkötésben? »
EXTRA funkciók
A magyar Opteamus CRM képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
HELDESK integráció
Magyar CRM rendszerünk (többek között) beépített HELPDESK modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»