CRM RENDSZER OPTEAMUS
Minden CRM rendszer alapvető funkciója a kereskedelmi ügyek dokumentált nyomon követése az első megkereséstől egészen a sikeres üzletkötésig.

CRM RENDSZER
Minden CRM rendszer alapvető funkciója a kereskedelmi ügyek dokumentált nyomon követése az első megkereséstől egészen a sikeres üzletkötésig. Az Opteamus CRM rendszer persze rugalmas - egy ügy (vagy ha úgy nevezzük: projekt) megvalósulását ugyanúgy nyomon követhetjük a szerződéskötés után, mint annak előtte. Az Opteamus rendszer egyértelmű és testreszabható képernyőkön mutatja meg a munkatársaknak és a vezetőknek az aktuális ügyeket, azok soron következő lépését, és teljes történetét. Rugalmasságunk persze itt is tetten érhető: egy ügy nem csak faék egyszerűségű lehet, nem csak a lineáris két email-két telefonhívás-szerződéskötés utat követheti, hanem lehet akár igen bonyolult, többszereplős és szerteágazó is, mint például egy tenderezés. A CRM jelentése számunkra az üzletkötés eredményességének fokozása, a felhalmozott és rendszerezett tudás segítségével. Nézze végig alábbi alap funkcióinkat, aztán extra képességeinket, majd nézze meg, hogy milyen cégeknek ajánljuk rendszerünket!
CRM rendszer és az adatlapok
Saját fejlesztésű magyar rendszerünk jól szervezett adatbázisban, adatlapjával tárol cégeket
és munkatársakat. Nincs megkötés: érdeklődőnek, ügyfélnek, beszállítónak, partnernek, vagy a saját munkatársainknak egyaránt van hely az adatbázisban.
Mindezen túl, képesek vagyunk tárolni az Ön termékeit,
projektjeit, installációt, eladott berendezéseit, valójában bármit(!) amiről
az Ön üzlete szól. Az adatlapok igény szerint rugalmasan egyedi mezőkkel egészíthetőek ki, akár a helyi Opteamus CRM adminisztrátorok által - pusztán setup beállításokkal.
CRM ügyféltörténet
Bármely ügyfél, bármely cég,
bármely értékesítési folyamat teljes története könnyen áttekinthető. A gyorskeresőnket
használva gyorsan tájékozódhat, gyorsan felkészülhet bármelyik ügyből, bármelyik
ügyfélből. Elolvashatja a csatolt anyagokat, ajánlatokat, szerződéseket, és
mindezt nem csak az irodából, de mobileszközről bárhonnan. Az Opteamus CRM rendszer
intelligensen olyan hasznos információkat is képes hozzáfűzni az
ügyféltörténethez, amelyekre nem is gondolna!
CRM leválogatás és keresés
Bármely ügyfél, bármely cég, egyáltalán bármely adat bármely tulajdonsága alapján leválogathat, tetszőleges feltétel alapján. Lesz mire rákeresni, ha önnél szokásos például az ágazat, az ajándék-kategória, a megye, vagy a rendfokozat feltüntetése, akkor ezeket a mezőket egy pillanat alatt rátesszük a megfelelő adatlapra. A leválogatón túl külön büszkék vagyunk gyorskeresőnkre is!
CRM kampányok, körlevelek
A leválogatott célpontoknak küldhetünk egyszerű (akár html formázott) körlevelet, de szervezhetünk kampányt, vagy rendezvényt is az elérésükre. A CRM kampánnyal kapcsolatos feladatok, munkaanyagok és a kampány eredményei mind jól láthatóak. A kampányban érintett célpontokat a vezető könnyen szétoszthatja az üzletkötők között, és adhat nekik tömeges utasításokat.
Ajánlatok készítése
A tételesen rögzített ajánlatokat az Opteamus CRM rendszer egyedi céges sablonnal formázottan, gombnyomásra tudja elkészíteni, majd emailben elküldeni az ajánlatkérőnek. Ezt a CRM funkciót a standard testreszabás keretében keltjük életre, de sok-sok időt és így pénzt tud vele megtakarítani. Az így készült ajánlatok rendezettek, egységesek, és jól statisztikázhatóak.
CRM vezetői statisztikák
A tárolt adatokból tetszőleges kimutatás készíthető. Vannak kész listáink, igény szerint csinálhatunk újakat, de felhasználóink maguk is gyárthatnak listákat, Lista Varázslónk segítségével. A listák paraméterezhetőek, kategorizálhatóak, sőt időzítetten levélben is lekérhetőek. Könnyen kimutatjuk az eredményességet, a hatékonyságot, vagy a hiányosságokat.
Opteamus képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Semmi kedve egy új adatbázis üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Van felhős megoldásunk! »
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Biztosra mentünk, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük rendszerünk alá. Oracle a végletekig skálázható »
Az Opteamus több mint CRM rendszer, automatikusan mindenről és mindenkiről jól kereshető tudásbázist épít »